Честное слово.
streamtelecom pomogl nam skonfigurowac te przeplywy pracy, https://www.nowytydzien.pl/automatyzacja-w-call-center-rola-botow-telefonicznych/ ktore dlugo potrzebne do sprawowania nadzoru i przekazania/ zapewnienia naszym pracownikom mozliwosci pracy zdalnej.
Centrum Kontaktowe w Chmurze y748f
-
- Posts: 1
- Joined: Sat Sep 07, 2024 11:56 am
Centrum Kontaktowe w Chmurze y748f
Rozwiazania Unified Contact Center zapewniaja scentralizowane zarzadzanie, https://www.24ikp.pl/info/ras/20240819u_analiza/art.php obserwacja i widok w roznych miejscach. Jednolity portal gwarantuje jednolite i przejrzyste/ uzasadnione procesy biznesowe, Nieograniczony dostep do analizy i danych klientow.
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot], SbcrChoog, Semrush [Bot], VvtyTrons and 0 guests